کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسکوچیچ:دوست ندارم دیگر در مورد اولتیماتوم حرف بزنم؛

پیش‌بینی‌ام از دربی گیلان مساوی بود نه برد پرگل

پیش‌بینی‌ام از دربی گیلان مساوی بود نه برد پرگل:

17 آذر 1392 ساعت 14:02

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: پیش‌بینی من از نتیجه دربی گیلان مساوی بود و فکر پیروزی پرگل در این بازی را نمی‌کردم.


به گزارش جهان بین، دراگان اسکوچیچ در خصوص برتری تیمش مقابل داماش گیلان، حواشی دربی گیلان، قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ و ... گفتگویی کرده است که مشروح آن در زیر می‌آید:

انتظار داشتید دربی گیلان را از داماش با نتیجه ۳ بر صفر ببرید؟

حقیقتاً فکر برد ۳ بر صفر را نمی‌کردم و انتظار آن را نداشتم. پیش‌بینی من از نتیجه دربی مساوی بود اما خوشحالم بازیکنانم آنقدر خوب کار کردند که در دربی گیلان بردی پرگل را رقم زدند و هواداران‌مان را بسیار خوشحال کردند.

به نظر می رسد با این برد به محبوب‌ترین فرد نزد هواداران ملوان تبدیل شده‌اید؟

هواداران ملوان در این مدت خیلی به من لطف داشته‌اند اما من اینجا لازم می‌دانم که از مربیان پیشین ملوان آقایان پورغلامی و احمدزاده نیز تشکر کنم، آنها که به نوبه خود خیلی برای این تیم زحمت کشیدند.

در مورد جوسنگین ورزشگاه عضدی چه صحبتی دارید؟


من واقعاً ناراحت شدم زمانی که دیدم بازیکنانم از موضوعی بسیار دلخور هستند و وقتی دلیل این ناراحتی را پرسیدم متوجه شدم که به آنها به بدترین شکل توهین شده است، مخصوصاً مازیار زارع که مورد بدترین فحش‌ها و اهانت‌ها قرار گرفته بود.

ظاهراً از تماشاگران حاضر در ورزشگاه عضدی خصوصاً هواداران داماش خیلی ناراحت هستید...

به هرحال هیچکس بی‌احترامی را نمی‌پسندد. من هم از بی‌احترامی و توهین‌هایی که نسبت به تیمم شد واقعاً دلگیر و ناراحت شدم. این ناراحتی زمانی بیشتر شد که فهمیدم به زنده یاد قایقران هم توهین شده و این موضوع بیشتر ناراحتم کرد و آزرده خاطر شدم.

پس از اولتیماتومی که به شما داده شد ملوان صاحب ۵ پیروزی متوالی شد. واقعاً این اولتیماتوم در روند نتیجه‌گیری شما موثر بوده است؟

در شرایطی که تیم ملوان عالی نتیجه گرفته ترجیح می‌دهم دیگر به گذشته‌ها نپردازم و از اولتیماتوم حرفی نزنم.

در مورد گروه ایران در جام جهانی چه نظری دارید؟

معتقدم تیم ملی ایران با قرعه خوبی مواجه شده و این تیم می‌تواند با انجام بازی‌های خوب شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ داشته باشد. در شرایط فعلی انجام بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی ایران بسیار حیاتی و مهم است که بتواند خود را برای دیدارهای حساس جام جهانی آماده کند.

انتهای خبر/






جهانبین,اسکوچیچ,ملوان,انزلی,فوتبال,برد,پرگل,پر,گل,داماش,گیلان,حواشی,حاشیه,توهین,نزاکت


کد مطلب: 10833

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10833/پیش-بینی-ام-دربی-گیلان-مساوی-نه-برد-پرگل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir